Thursday, March 24, 2011

Video : Bunuh Diri Di KB Mall Kelantan

Bismillah...

Ha... baru dapat berita ni tadik kat twitter...apeke bangangnyer lah nak bunuh-bunuh diri ni eyh...dah puas hidup ke? dah banyak pahala terkumpul?? huhuhu

Ni video yang di ambil dari blog Joe

video

ha!!!! giler kan...naseb baik lah ade pihak bomba datang tolong...tapi xsure hidup ke tak...rasenyer hidup kot, sebab pihak bomba da sediakan tilam kot kat bawah nun...pergh..pe2 hal malam kang jangan lupa tengok berita buliten utama mesti ada berita ni punyer......... glamer lg lah KB Mall lepas kes Kemalangan kat KB Mall dua tahun lepas.huhuhu...

OK BAI


Dapat UPDATE:

Perempuan tu tak meninggal...dan tilam yang disediakan tu dari pihak KB MAll TQ pada Mrxlonely

Update hari ni 25/3/2011

Mrx_Lonely: Menurut sumber hospital, gadis yg terjun bangunan semalam meninggal dunia kerana pecah peranakan. (Dia mengandung).

Nota Comel : ape pun masalah
bunuh diri bukn jalan
terbaikk...


5 comments:

  1. kenapakah iniii? apa yg terjadi dengan gadis / teruna ituwww?

    ReplyDelete
  2. fuh..dekat dengan tempat aku praktikal tuh..
    parah2.

    ReplyDelete
  3. org ckp sbb frust ngan result SPM... ek??

    ReplyDelete
  4. ada y cakap meninggal d hospital sbb bleeding dalaman

    ReplyDelete
  5. ada yg ckap dia bunuh diri sebab terpijak semut sehingga mati.....
    haahahahahha

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang