Saturday, June 11, 2011

Maharaja Lawak best ke?

Bismillah...

Line tenet cam sengal jek 2, 3 hari ni..adeii..nak layan youtube pon xder mood...selalu kalau bukak yuotube mesti i layan maharaja Lawak..hee...sebab kat rumah xader Astro...tak caya? cvayolah weh...entah, tak rasa pon macam nak pasang Astro..sebab jarang dok kat rumah dan jarang sanagt mengadap tv..huhuh....

Walaupun tak ada Astro, tapi i tetap suka layan maharaja lawak ni. Kumpulan peberet semestinya lah Jozan...lepas Sepah n Jambu..Nabil??..hurm..boleh la sikit2..tengok pada lawak dia jugak..heee...

Hari ni nak share satu jek vid maharaja Lawak dari Kumpulan Jozan.. untuk minggu ke-11 yang diadakan di Kuantan semalam.kalau tak silap. minggu depan dah final ek..buat kata man? Johor ke? am not so sure..

video

ok bai...heee



1 comment:

  1. yang jb ni buka final. lepas johor baru final kat kl balik. tak sabar!!!

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang