Tuesday, November 25, 2014

Bila Jadi Surirumah

Bismillah

Dah hampir sebulan aku tak kerja.tapi rasa macam dah banyak bulan huuuu.
Nak kena cari kerja jugga ni.asik terfikir ada ke orang nak ambil aku ni bekerja.yela aku ni kan berstatus OKU.
Bidang yang aku minat macam admib ke kerani ke.aku suka la.kalau dapat Alhamdulillah.

Semoga dipermudahkan Ya Allah.gaji kecik xpe la janji aku ada kerja dan paling penting ada gaji bulan2.

Sampai bila nak harapkam orang kan.i need to berdikari.kena buktikan yang OKU macam aku ni pn boleh bekerja dan tanggung diri sendiri.

Doakan aku ek.

Wassalam....

*Taip guna note3 je ni.kalau ada typo sorry lah yek.*

Nuffnang