Friday, July 18, 2014

Tragedi #MH17

Bismillah

Terkejut sedih dengan kejadian terbaru. Semalam 17.7.2014 sebuah lagi pesawat MAS dipercayai telah ditembak Oleh pengganas Ukraine. MH17 Dari Amsterdam ke Malaysia telah ditembak jatuh. 295 orang terkorban termasuk 15 kru dan anak kapal.

Semoga kejadian ini ada hikmahnya. Semua telah tertulis.innalillah..buat semua mangsa yg beragama Islam.

#prayforMH17

Khamis 18ramadhan 17.7.2014

Wassalamm

Thursday, July 3, 2014

Bazar Ramadhan

Bismillah

Alhamdulillah hari ni dah 5 hari kita berpuasa.
Setakat ni aku belum singgah ke bazar ramadhan lagi. Sesak katanya kat sana sebab tahun ni cuma ada satu sahaja bazaar ramadhan.so orang ramai  tertumpu situ je la kot.
Aku balik keje tolong kakak masak je.kuih kadang beli kadang buat sendiri.malas nak bersesak ke bazaar.

Lagipun kebersihan kurang,kualiti,rasa makanan Dan yang paling teruk harga yang perghhh mahal.
Masak lebih jimat Dari membeli kit kan.bag I korang?
Tepuk Dada Tanya pocket.here

Wassalam
Happy fasting day everybody!!

Nuffnang