Wednesday, December 17, 2014

Bulan akhir 2014

Bismillah

Pejam celik2 lagi dua minggu nak masuk tahun 2015.

Tahun 2014 banyak memberi aku pengalaman baru dalam hidup.dulu aku kerja sendiri.tapi tahun 2014 aku bekerja dengan orang.dan majikan aku? Hurmmmm xpayah lah cerita kot kan.yang penting bulan 10 hari tu last aku kerja ngan dia.aku dibuang kerja atas sebab dia xmampu nak bayar gaji.huuuuu.dah xder rezeki aku kan

Now aku dok kat kg.umi abah ada kat sini.xde keje.makan tido tu je lah.naseb along ada balik cuti sekolah.boleh la jugak sakat2 anak2 buah.xde lah aku mati kebosanan.

Ni dah terfikir nanti bila semua dah balik.da habis cuti.aku nak dok kg ke nak balik kemaman? Huuuu i need a new job.sobs....

Semoga tahun 2015 memberi aku rezeki kerja.kerja yang sesuai dengan aku.InsyaAllah.

Wassalam.

Nuffnang